Mijn (b)engeltjes...

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This scrapbooking design made with Smilebox

vrijdag 22 maart 2013

"Klink, klank, bas ... muziek in de klas!"

 
We starten onze maandagochtend zoals altijd (kring, daglijn, ontbijt, ...)
JaNee denkt er vandaag een beetje anders over en zet de cd-speler op ... héél luid!
Wat een lawaai zeg!!!
Zo kunnen wij niet luisteren naar juf Sandra!
Juf zet de cd terug uit, JaNee terug aan, juf terug uit, JaNee aan, ... en zo gaat het nog een tijdje verder.
 
...
 
Juf Sandra kan er niet echt meer met lachen en zoekt naar een oplossing...
GEVONDEN!
Uit de kast haal juf een hoofdtelefoon.  Nu kan JaNee naar de cd luisteren en kunnen wij ook rustig onze activiteitjes doen :)
 


In de loop van de week leren ook wij werken met de cd-speler.
Oh wat hebben we plezier.

Tijdens de week maken we ook heel veel muziek, dansen we en hebben we vooral veel pret!

ALLES GEVEN!! :)







 
We leerden ook een super leuk liedje over trommelen ... 2 stokjes en wat verf en TROMMELEN maar ...
 



 
Tikken met mijn stokjes, dat doe ik zo graag!
Soms tik ik langzaam, heel erg traag.
Dan na een poosje, ik schrik er wel van...
tik ik zo snel als ik maar kan!
 
Tikken met mijn stokjes, dat doe ik zo graag!
Soms tik ik zachtjes, zoals vandaag.
Dan na een poosje, ik schrik er wel van ...
tik ik zo hard als ik maar kan!
 
De week was snel voorbij!  Maar we hebben ons zeker en vast muzikaal geamuseerd!
 
Volgende week werken we rond het thema: "De kip en het ei"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten